یکی از نعمت هایی که خداوند به بشر ارزانی داشته عقل است که فلاسفه از آن بعنوان پیامبر درونی نـــام برده اند لذا من در این یادداشتها خطابم به تفکر و اندیشه خوانندگان محترم است.



اصلا هم نمی خواهم شما را حساس کنم یعنی با دقت به مصادیقی که ذیلا می آید توجه فرمائید.



1 ـ در شهر اصفهان آیت ا... مظاهری معلم اخلاق ورئیس حوزه علمیه اصفهان رای دادن به آقای احمدی نژاد را اجر جهاد می دانند و آیت ا... طاهری در اصفهان رای دادن به آقای مهندس میر حسین موسوی را واجب دانسته اند.
2 ـ امام می فرمایند تا هاشمی زنده است انقلاب هم زنده است اما دکتر احمدی نژاد از وی به عنوان مافیای خطر ناک اقتصادی و سیاسی نام می برد یعنی ریاست مجلس خبرگان رهبری و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خائن ومفسد است ! یا آقای ناطق نوری بعنوان رئیس دفتر بازرسی رهبری مجرم اقتصادی است!!

3 ـ سازمان بازرسی کل کشور ـ دیوان محاسبات رسما دولت آقای احمدی نژاد را مخالف از قانون اعلام کرده و نسبت به سوء تبلیغات روزنامه ایران ـ جام جم و صدا و سیما اعتراض نموده وخواستار بی طرفی می شوند از سویی دولتمردان کابینه نهم مدعی نداشتن بلندگو هستند و مـــسلما شما خواننده عــــــزیز اثر گذاری رسانه ملی را منکر نیستید .

4 ـ تا الان که این یادداشت را تنظیم می کنم یکصد و دوازده تشکل رسمی دولتی و سیاسی از آقای مهندس میر حسین موسوی رسما حمایت کرده اند اما جامعه مدرسین قم با وجود مخالفتهایی که در آن بوده است از آقای احمدی نژاد حمایت کرده اند ، که اگر جامعه مدرسین از مجموعه غیر روحانی بود اشکالی نداشت.
براستی آیا تقابل احزاب سیاسی با یک نهاد عظیم روحانی خدشه به اعتماد مردم به روحانیت، نخواهد بود؟
5 ـ در محله ما آخوند بزرگوار ی است که بین دو نماز در مسجد اعلام کرد مردم اسلام در خطر است ، جهانخواران دست به یکی کرده اند دکتر احمدی نژاد بر زمین بخورد ونابود شود. لذا از نماز و روزه رای دادن به احمدی نژاد بالاتر است و بیائید دل امام زمان را شاد کنیم!! یعنی اگر هر کس غیر از احمدی نژاد، برابر است با نابودی اسلام !!(جل الخالق)
6 ـ از همه بدتر عملکرد شورای نگهبان با حضور فقهای عالی مقام با چنین حرکاتی زیر سوال رفته است یعنی اگر به فرمایش مقام معظم رهبری این 4 نفر صالح هستند ، پس اظـــهار نـــظرهای افراطی احمدی نژاد چه معنا یی دارد و اگر برخی از آنان ناصالحند پس در ماهیت عملکرد شورای نگهبان باید تردید نمود.
علی ایحال ایکاش روحانیت محترم در گیر مسائل گروهی نمی شد و رای پدرانه می داد ومردم را به حضور گسترده و تفکر در انتخاب اصلح با بیان معیارهائی ارشاد می نمود.
من به دلیل استقلال ، سوابق کاری و حمایتهای حضرت امام (ره)، از جناب آقای موسوی حمایت می کنم و ایشان را کاندیدای اصلح از لحاظ تعقل می دانم و از بی پروائی آقای احمدی نژاد شدیدا گلایه نموده که برای بر مسند قدرت بودن از بی آبرو کردن افراد مومن ابا ندارند و براستی چگونه از بزرگان انقلاب، این مرد چنین سخن می گوید در حالی که در نماز جمعه پشت سر ایشان اقتدا می کنند.
متاسفم از درگیریهایی که بین صالحین است و از این جنگ ودعوای صالحین باید ترسید که پایه های اعتقادی مردم را سست نماید.
خدایا توفیق تشخیص درست و خدمت به دینت را آنگونه که صلاح می دانی به همه ارزانی داده و آنچه مصلحت و نفع ملت است، مقدر فرما. انشاءا...

واین سخن آیت ا... جوادی آملی نصب العین همه قرار گیرد که:



((خداوند در برابر کسی که از راه خلاف بخواهد به مقصد برسد صبر ندارد.))

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا